Bruce B.'s review of National Warranty Services, Inc.

National Warranty Services, Inc.

Preferred Members
Elizabeth Shutters
4.8 star rating 1900 miles
Golf Mill Ford
209 miles
American Vacations International
0.0 star rating 451 miles
Barberas Autoland
0.0 star rating 474 miles
         
Customer Reviews & Ratings
Complaint Posted 4/12/2010
. 1
. 0
Review 4/12/2010
February 1l, 2010 I called to cancel my Warranty Contract with this company because they did not fix my car as requested. They forgot to inform me that there is a month waiting period before the Warranty is usable. After a long heated conversation with the Frank Brashears about how I am a liar and my truck was actually broken when I bought the warranty and I was trying to scam them I then decided to cancel the Contract. I didn't want to deal with these kinds of unscrupulous individuals. During the tongue thrashing I got from Frank about being a liar he never told me that I needed to write a letter and send it to them to cancel the account. I have called and left many messeges to there Customer Service Center with no replies to my voicemails. I now have found out that the PayLink service that you pay through sends a Past Due Notification then a month later they send you a Cancellation Notification. They don't report you to the Credit Rating Services because they are actually financing National Warranty Services not that you will know that. I finally got on the phone with one of the Salesmen and they patched me through to the Customer Service center so if you need to talk with someone in Customer Service call a Salesman for the USDIRECT company who must be the parent company for National Warranty Services. I hope this helps the next person who has to deal with this less than honest company.
 
 
Business's response - by RobertPon 9/2/2010
U.s. Direct and National Warranty are the same company. To respond to your complaint, all customers are informed of our thirty day waiting period at the time of purchase. It is also stated in written within your contract that we send for a thirty day money back guarantee. If you had dispute with the policy terms that were sent, you had the right to cancel for a full refund.
 
Was this review helpful? (8)
Send Message to Reviewer
Report abuse
 
Additional Business Information
Hours   Monday to Friday - 8:00AM to 5:00PM Phone   (888) 502-4697 Address   4848 Lakeview Avenue, Suite F
Yorba Linda, CA 92886
Website   http://www.usdirectprotect.com Email  
Contact   Dave Cunningham Other  
 
 
 
© Copyright 2017 TrustLink All Rights Reserved.